Možnosti doručení

Osobní odběr v centrále

osobní odběr je možný v Praze 10, Za zahradami 391, v centrále společnosti
uhradit osobní odběr můžete v hotovosti nebo platební kartou na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.
pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.
Doba uložení objednávky je maximálně 1 týden.

Kurýr PPL

ZDARMA při nákupu nad 1000 Kč, jinak cena 80 kč, dobírka + 20 kč
Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
Před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku 277 002 360.

Česká pošta - obchodní balík (balík do ruky)

Zdarma při nákupu nad 1000 Kč, jinak cena za dopravu: 155 Kč, dobírka ZDARMA
Zboží je je doručeno prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík
Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů
V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. 
Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem nebo kartou
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a Českou poštou. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

Váš tým ARTDECO

2017 COPYRIGHT Artdeco Shop  / Tvorba eshopu: Web Revolution

V souladu s platnou legislativou: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.”